بر عكس
كاش
كاش منم لا اقل يه ذره از اون معرفتي كه يه برده به اربابش داره ، داشتم (اطاعت ، ادب ، حيا .... )
خدا يا از تو تعجبم چطوري منو به بندگي پذيرفتي ؟!!!
من كه هر چي مي گي بر عكسش مي كنم بعدشم زبونم يه متر درازه !!!
آخه چطور طاقت مياري اين همه پر رو گري هامو به روم نياري و بازم اسممو از ليست بنده هات خط نزني ؟!!!!
راستي بنده سر خود تري از من تا حالا ديدي خدا جون ؟؟؟؟
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۵:۴۶ ق.ظ توسط حنان
|
قرآن برای چه آمده است؟