قلبهای خوشکل دوست داشتنی
وای خدای من ....... نظر این مهربون رو بخونین ..... حیفه که بخونیدشو اشک مهمون چشماتون نشه
| دوشنبه 18 بهمن1389 ساعت: 2:58 | توسط:کوچولوی خدا | ||||
| سلام.همه مطالب تو وب رو خوندم. هر کدوم یه مشکلی داشتید.خیلی هاتون هم میگفتید از خدا دورید. انشاالله خدا کمکتون کنه. دلم میخواد حرف بزنم یعنی حرف های دلمو بگم. بچه بودم خدا رو بیشتر حس میکردم بزرگ شدم کم کم حواسم به سمت چیزای دیگه رفت. یه اتفاق باعث شد از خدا کمک بخوام. شب و روز برای مریضی مامانم دعا میکردم دم خدا هم گرم دعاهامو بی جواب نذاشت. اما نمیدونم این چه امتحان سختی بود که خدا از من گرفت. در عین ناباوری مادرم تنهامون گذاشت از همه بدتر اینکه من دانشجوی یه شهر دیگه بودم .تازه ترم یک بودم .14 فروردین که ازش خداحافظی کردم دیگه ندیدمش .اواخر اردیبهشت فوت کرد. به خدا خیلی بده بیای جلوی در خونتو ببینی همه چی سیاه. صدای گریه دیوونه ات میکنه .خواهر کوچیکت بغلت میکنه و اطرافیان میگن تو باید براش مادری کنی. اون لحظه هر چی دهنم بود به خدا گفتم.اما از من ناراحت نشد هنوزم دوستم داشت بهم صبر داد بهم فهموند باید زندگی کنم هوامو داشت با این که خیلی اذیتش کردم. با اینکه داغون بودم اما سعی کردم شبیه مادرم باشم. گاهی اوقات که لباس های مامانمو میبینم دلم میگیره دوست داشتم بود دوست داشتم وقتی از دانشگاه میومدم بغلم میکرد بوسم میکرد شاید به نظر شما مسخره باشه اما واقعا دلم تنگ شد. الان 2 سال میگذره . کاردانیم تموم شد اونم با نمره های خوب و تا چند روز دیگه برای کارشناسی باید برم ثبت نام کنم. هرچی دارم از خدا دارمو بس. خدایا دوست دارم که هوامو داری . خدا پیش ماست بالا سرمون یا شایدم کنارمون کافی نگاه کنی اگه بدترین آدم روی زمین هم باشی بازم دوست داره چون از خودشی .خدا ازت دور نیست این یه اشتباه بزرگه اگه بهت مشکل میده میخواد ببینه بازم دوستش داری پس دمت گرم پاشو خدا دستاشو دراز کرده تو هم دستاتو بیار جلو خودش دستتو میگیره.راستی الان یه مدته که خانومی رو دیدم شبیه مادرم دوست دارم باهاش حرف بزنم اونم منو میشناسه دعا کنید یه جور دوباره ببینمش. برای یه نفر هم که خیلی دوستش دارم دعا کنید که مشکلاتش حل شه. دلم سبک شد. دوستوووووووووووووووون دارم. یادتون نره خدا منتظرمونه. امیدوارم هیچ وقت جلو مشکلات کم نیارید. سختی آدمای بزرگو میسازه آدمای کوچیکو نابود میکنه. حالا تو کدومشی؟ | |||||
*******************************************************************
| دوشنبه 18 بهمن1389 ساعت: 1:40 | توسط:شهرزاد | ||||
| این بی نظیر بود عین حرفای دل من.دلم میخاد داد بزنم بگم خداااااااااااااا دوست دارم | |||||
***********************************************************
| یکشنبه 17 بهمن1389 ساعت: 22:2 | توسط:سحر | ||||
| خیلی جالب وبلاگت واسه خودش دنیایه من خدارودوس دارم خیلی دوسش دارم بعضی وقتاازسرنادونیم یه کارای می کنم که خیلی خوب میفهمم ازم ناراحته اینکه بچگی احساس می کردی نگاهشو ,راس می گی منم خیلی خوب یادمه کاش اون روزا تموم نمی شد... آخه احساس نگاهش از گناه کردن وقتی نگاهم می کرد شرم می کردم...شرم اما الان | |||||
**********************************************
| یکشنبه 17 بهمن1389 ساعت: 16:16 | توسط:تنها | ||||
| خداوندا تو راغریب دیدم و غریبانه غریبت شدم !من تو را بخشنده پنداشتم و گناهکارشدم! تو را گرم دیدم و درسرد ترین لحظه ها به سراغت امدم! بار خدایا تو مرا چه دیدی که اینچنین به من وفا دار ماندی | |||||
**************************************************************
| شنبه 16 بهمن1389 ساعت: 13:47 | توسط:گناهکار | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| سلام
بازم من اومدم اما این بار با اسم واقعی ام کسی که تمام وجودش را گناه
گرفته می خواد گناه نکنه و نمی تونه می خواد آدمش باشه و نمیشه که باشه
میخواد دست از گناهاش برداره و نمیشه این یعنی خود شیطان بودن گاهی وقتا
فکر می کنم خود شیطان هستم افکار زشت و پلیدم و ... یعنی خدا می دونه من کیم *****************************************************
********************************************************
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
*************************************************
خدایا به حق دل پاک جوونایی که میان اینجا و با تو درد دل میکنن دعای ما ها رو مستجاب کن
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۸:۴۳ ق.ظ توسط زیتون
|
قرآن برای چه آمده است؟