سته بهمن
به یاد پدر
که در 6 بهمن از زمین خاکی عروج کردند
آزاده مردی که محرکش در زندگی جز علم و حق نبود
و در این بازار خود فروشی ..... که هر کس خود را به چیزی می فروشد
یکی به نان و پول ، یکی به مقام ، یکی به منیت ، یکی به شیطان ...
خود را به خدا فروخته بود ....
پدری که بسیاری خود را فرزند ایشان می دانستند ....
و حق پدری که بر گردن خیلیها و همچنین ما داشتند
کسی که با تمام بزرگی و مقام اعلایشان دوست داشتند تنها پدر خطابشان کنند
گوهری که کسی نشناختش و رفت
+ نوشته شده در پنجشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۴:۲۴ ب.ظ توسط زیتون
|
قرآن برای چه آمده است؟