به یاد پدر

که در 6 بهمن از زمین خاکی عروج کردند

آزاده مردی که محرکش در زندگی جز علم و حق نبود

و در این بازار خود فروشی ..... که هر کس خود را به چیزی می فروشد

یکی به نان و پول ، یکی به مقام ، یکی به منیت ، یکی به شیطان ...

خود را به خدا فروخته بود ....

پدری که بسیاری خود را فرزند ایشان می دانستند ....

و حق پدری که بر گردن خیلیها و همچنین ما داشتند

کسی که با تمام بزرگی  و مقام اعلایشان دوست داشتند تنها پدر خطابشان کنند

گوهری که کسی نشناختش و رفت