اطراف من...

اقیانوسی از فرشته هاست

...ومن در آن شناورم

خورشید پاکی می درخشد

امواج فرشته ها میرقصند

و من آرام ...آرام بر شانه امواج

بسوی ساحل امن خدا

حرکت میکنم...

فرشته ها مرا غرق نمی کنند

پس بیم مردن هم ندارم...

ابرها بر آسمان

سند خلیفة اللهی مرا مینگارند

و من در میان این همه نعمت

متحیرم...

من از شدت احسان خدا

غرق میشوم

از وبلاگ عکس فرشته ها