اقیانوس فرشته ها
اطراف من...
اقیانوسی از فرشته هاست
...ومن در آن شناورم
خورشید پاکی می درخشد
امواج فرشته ها میرقصند
و من آرام ...آرام بر شانه امواج
بسوی ساحل امن خدا
حرکت میکنم...
فرشته ها مرا غرق نمی کنند
پس بیم مردن هم ندارم...
ابرها بر آسمان
سند خلیفة اللهی مرا مینگارند
و من در میان این همه نعمت
متحیرم...
من از شدت احسان خدا
غرق میشوم
+ نوشته شده در دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ ساعت ۲:۱۵ ب.ظ توسط زیتون
|
قرآن برای چه آمده است؟