خداجون....
چقدر فراموشکار شدم من
یادم میره .....خوبی هایی رو که به من کردی
باید رو حافظه ام بیشتر کار کنم !!!!!!!!
+ نوشته شده در دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۳:۳۵ ب.ظ توسط زیتون
|
چقدر فراموشکار شدم من
یادم میره .....خوبی هایی رو که به من کردی
باید رو حافظه ام بیشتر کار کنم !!!!!!!!
قرآن برای چه آمده است؟