من نماز می خوانم

 

برای بهار

 

برای گل

 

برای ابدیت...

 

برای خدا

 

...و جهنم برایم رنگ می بازد

 

 

احساس میکنم

 

نمازم در عشق شناور شده است...در آن لحظه!!!


رقيم

از وبلاگ آدرس يك معشوقه تاپ