برای گل
من نماز می خوانم
برای بهار
برای گل
برای ابدیت...
برای خدا
...و جهنم برایم رنگ می بازد
احساس میکنم
نمازم در عشق شناور شده است...در آن لحظه!!!
+ نوشته شده در دوشنبه ۸ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۴:۵۵ ق.ظ توسط زیتون
|
قرآن برای چه آمده است؟