خدايا خيلي خيلي ممنونم ازت
چه طور مي تونم ازت تشكر كنم به خاطر اينهمه محبت
به خاطر اينكه :
- منو آفريدي و بهم اجازه دادي ازت تشكر كنم
- بين اينهمه آدم منو سالم آفريدي
- به من فكر سالم و جسم سالم دادي
- بين اينهمه خانواده مشكل دار و ناسالم...به من يه خونواده سالم و حق پذير دادي
- بين اينهمه انديشه ها و مذاهب منحرف و مختلف منو با اسلام آشنا كردي
- بين اينهمه فرقه حتي به ظاهر هم كه شده منو شيعه و حق پذير قرار دادي...
- بين اينهمه جا تو دنيا بين اينهمه فرهنگ و تمدن منو تو ايران گذاشتي
- بين اينهمه شهر و روستا ....مشهدرو به من هديه دادي
- حالا هم اين فرصت رو به من دادي كه اين تشكر رو با دوستايي كه تو اين فضا به من هديه دادي تقسيم كنم و به اونها هم اين حس خوبم رو بگم

اگر همه محبت هايي رو كه بالا گفتم در مورد شما صدق نمي كرد ، همون بند اولش كافيه كه تا آخر عمرتون سر از سجده شكرش بر ندارين