...ما تشنه ايم
اي غريب ترين ها در ميان ما
ما را كه با تو غريبيم ...و تو را نمي شناسيم...
و در عين ناشناسي ، به تو ظلم هم ميكنيم ، در ياب
اي قرآن غريب ، ما را ببخش و ...بپذير
و به خود آشنا كن
ما تشنگان بر لب ساحل نشسته را كه دريا را نمي شناسيم
و دير نيست كه هلاك شويم....
اي قرآن غريب ، ما را ببخش و ...بپذير
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۵:۱۵ ق.ظ توسط زیتون
|
قرآن برای چه آمده است؟